Artykuł sponsorowany

Jakie standardy powinna spełniać odzież robocza?

Jakie standardy powinna spełniać odzież robocza?

W wielu zawodach, przy ich wykonywaniu, konieczne jest noszenie odzieży roboczej. Ten obowiązek dotyczy głównie osób pracujących fizycznie. Zadaniem tego typu odzieży jest przede wszystkim zapewnienie pracownikowi bezpieczeństwa. To, jakie ubrania robocze powinien nosić pracownik znajdziemy w Kodeksie Pracy. Bardzo ważne jest także to, aby odzież spełniała zapisane tam standardy.   

Jakie normy BHP musi spełniać odzież robocza?

Odzieżą roboczą nazywamy wszystkie ubrania oraz obuwie, które ma za zadanie chronić pracownika. Część z nich ochrania odzież wierzchnią przed zabrudzeniem, ale wśród nich znajdują się też takie, które mają za zadanie zapewnić bezpieczeństwo pracownikowi. Przepisy, które powinna spełniać tego typu odzież są bardzo rozbudowane. Poszczególne typy odzieży zależą głównie od rodzaju wykonywanej pracy. Inne ubrania musi nosić spawacz, a inne pracownik budowlany. To, co powinno łączyć je wszystkie jest wygoda oraz trwałość.  Konkretne wymogi w przypadku odzieży roboczej znajdziemy w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 9 marca 2006 r.  

Odzież robocza jako nośnik reklamy

Oprócz tego, że odzież robocza zapobiega niszczeniu zwykłych ubrań pracownika, może być także skutecznym nośnikiem reklamy. Wystarczy umieścić na nim logo, napis lub inny element identyfikacji wizualnej firmy. Takie nadruki nanosi się zazwyczaj metodą sitodruku lub haftu komputerowego. Jednym z miejsc, w których możesz wykonać tego typu ubrania jest firma poligraficzno-reklamowa PATRZ z Iławy. Dzięki nowoczesnym i zautomatyzowanym maszynom w krótkim czasie można wykonać nawet hurtowe ilości odzieży roboczej z nadrukiem. Czapki, kamizelki odblaskowe, kurtki, koszulki, czy spodnie – to wszystko może stać się reklamą! Napisy i grafiki są niezwykle trwałe i odporne, a więc odzież robocza będzie ozdobiona logo lub napisem przez wiele lat.

Dlaczego warto umieszczać nadruki na odzieży roboczej?

Pracownicy firmy są jej wizytówką. Szczególnie, gdy wykonują pracę poza siedzibą firmy, są jej reprezentantami. Dzięki roboczej odzieży z nadrukiem może jednocześnie wykonywać bezpiecznie swoją pracę, oraz reklamować firmę. Potencjalny klient może zauważyć pracowników z danym logotypem i być może w przyszłości skorzysta z Waszych usług. Oprócz pozyskania nowych klientów, tego typu odzież podtrzymuje świadomość firmy wśród tych obecnych. Firma, która stosuje tego typu reklamę jest skuteczniejsza i wygląda bardziej profesjonalnie. Pracownicy o wiele lepiej się prezentują, a na dodatek budują wizerunek firmy.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.